SKOLA, KATTBESÖK OCH JUJUTSU!

Idag har jag varit och hälsat på Simon på skolan! Var hur mysigt som helst!:) Tur som jag hade så var det uppträdande på klassens timme och det var Simon, Jesper och Kian som skulle uppträda:) Först var det Dani (the club) som dom mimade och dansade till, sen var det Erik Saade (Popular)! Riktigt kul att se, dom var superduktiga!!

Sen när vi kom hem så fick vi besök av någon katt:/

Sen har jag varit och kollat på Simons Jujutsuträning:)


Simon, Kian och Jesper (the Club)


Värsta danstrixen på bänkarna..


och snurrar på golvet!


Simon som Erik Saade!




Här kommer någons katt och hälsar på! Det tyckte Simon och Simon
var jättekul!! (Jag tyckte väl inte att det var riktigt lika kul)


Simon ska bära ut kissen igen!


Dom leker med den ute istället!


Jujutsuträning!


Hoppa på ett ben utan att tappa socken från huvudet!


Viktor och Simon..


tränar tekniker!


Den här tror jag kallas näsgreppet eller nått sånt:)


Killerball




Avslutar dagens träning!


Glasstime!!


Linnea, Viktor, Simon och Melvin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0