20110813

Full rulle har det varit idag:) Hade tid hos frissan 08,00 på morgon så jag hade väckarn på 06,30! (Då jag i och för sig redan var vaken efter att ha blivit väckt av barnen:) Efter frissan mötte jag upp Jolla på stan!! Vi shoppade, åt lunch och shoppade lite till!!:) Nää så mycket blev det inte;)

Efter stan åkte jag hem och hämtade upp "Stor" Simon och Melvin och vi åkte på barnkalas för att fira Elian som blivit 2år:) Mycket trevligt var det med en massa gott fika:)

När vi kommit hem åt vi middag: Grillspett, potatis, sås, gurka och vitlöksbröd!! Var riktigt sugen på en kall öl till det, men jag avstod då jag skulle ut och springa lite senare!!

Sen målade jag ett till varv på sängen före jag for ut på en löpartur!! Idag fick både jag och Bettan mjälthugg (håll) Jag fattar det inte!! Tycker vi har gjort allt för att undvika att få det, men lickförbenat får vi det?!?! Jag har visserligen varit skonad från det ett tag men icket idag:(


Dagens middag!!


På väg ut mot löparspåret!! (Linnet köpte jag idag)


Månen var bamsestor när jag kom hem!! Syns inte så bra på bilden!!
men det såg ut som den skulle kunna trilla ner när som helst!!:)


Detta shoppade jag idag!! Blev mest till barnen som vanligt:/ Byxor till
Simon, Byxa och tröja till Melvin, massa sockar till båda barnen,
träningströja och linne till mig själv!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0