20110824

Jobbat idag, men slutade tidigare en jag trott!! Tänkte i morse att jag skulle ha svårt att hinna hämta barnen till klockan 6! Så jag jobbade fort, skippade lunchrast (åt i bilen) och körde som en tok! Nej! skoja ba, körde lagligt!! Men jag var då hemma och klar redan vid 5:)

När jag hämtade Simon på skolan var det en flicka där som jag tror just börjat förskoleklass som sa till sin mamma: "Mamma, Simon har en sjukdom som gör att han inte får äta röda godisar och måste ha sin hylla ifred!"
Vet inte riktigt vad mamman sa, men jag tror hon tyckte det var en skum sjukdom:)
haha:) Jag vet inte riktigt vad dom sagt på skolan (eller vad Simon sagt) Men adhd kallas det och det innefattar mycket andra grejer också:)

Till middag idag blev det tacotårta!!




Mums!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0