MÅNDAG!!

Ja nu har jag jobbat första dagen efter att ha varit ledig i 7 veckor!! Gick bättre en jag trott, men nu känner jag mig helt döööd!!! Ska ut och springa snart, men förstår inte hur jag ska orka!! Men, men känns säkert bättre när man väl kommer sig ut!!:)

Igår var vi i Bergsbyn hos Inger och Lennart där vi blev bjudna på världens godaste lammfärsbiffar!!! Sen klippte (snaggade) sig både stor och lill Simon!! Den lilla Simon fick jag muta lite för att få han att klippa sig!! Jag sa: du får alla pengar jag har i börsen om vi får snagga dig:) Då gick han med på det!! Jag visste såklart att jag inte hade särskilt mycket pengar!!:) Typ 40kr! Så blev både jag och han nöjd!!:) Efter det gick vi ut och spelade lite kubb!!


Den stora klipper den lilla Simon!!:)


Snyggingen!!:)


Simon kastar kubbpinnen!!!


Lennart kastar!!!

Det här kommer att ligga och vänta på mig när jag kommer hem efter
löparturen!!! Fy bubblan vad dålig jag är på hålla mig!! Jag hade inte
tänkt att köpa chips idag, men då var Jolla här och hon skulle åka och handla,
sen hämta en film jag ska låna av henne!! Jag nämnde att jag ångrade att
jag inte köpt några chips, så då sa hon att hon kunde ju köpa när hon ändå
skulle åka och handla!! Det erbjudandet kunde jag ju bara inte tacka nej till:))

Kommentarer
Postat av: marie

vad fin lill-simon blev.ja även stor-Simon blev fin. Du får inte lägga ut sånna chipsbilder nu bllev jag sugen ochså.

2011-08-15 @ 22:33:37
Postat av: Anonym

å så fin lill simon blev, han passade ju jättebra i sådär kort hår!!

2011-08-17 @ 14:31:56
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0