MIN PÄRLA HAR KOMMIT!!:)

I veckan har jag varit ute och ätit med tjejerna på Monaco (Var i och för sig i söndags), i måndags var jag och barnen på tuvagården där vi träffade några från föräldragruppen!! På kvällen var jag och Bettan ut på en löpartur och tog våran bästa tid än så länge!!! Får se om vi lyckas ta den ikväll:/ I tisdags var jag på vitbergsbadet med Simon och barnen!! Härligt med sommar och SOL!!! Det blev vitbergs även idag då vi var där med Jolla, William, Erik och Nathalie!! Sen har jag idag hämtat ut min nya fina bil!!!:))


BRUDARNA!!!


Min mat!! Plankstek! mmmmmmmm


TUVAGÅRDEN!! Simon gungar!


Melvin åker kana!!


Vi äter lunch!!


Johan tog med Simon på en cykeltur!!:)


Melvin äter glass!!


Moa äter glass!!


VITBERGSBADET TISDAG!! Mina busungar!!


barnen leker i en lekpark vid vitbergsbadet!!!


Simon och Melvin hoppar på en STOR studsmatta!!


VITBERGSBADET IDAG!! Simon och Melvin åker vattenrutschkana!!


glasstime!!!


Melvin åker vattenrutschkanan i barnpoolen!!:)


Simon!!!


Nathalie!!!


William!!!


Min nya pärla!!!

 
mamma och Simon provsitter!!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycke fin bil KÖÖÖR FÖÖÖRSIIIKTIGT!!!

2011-08-03 @ 20:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0