JULAFTON!!!

Hade en supertrevlig julafton!! Massor med gooood mat och superduperbra paket:)) Barnen är helnöjda och jag är helnöjd!!:))

Morgon!!
Barnen hade fått varsitt paket av tomten under strumpan! (Var för stora
för att stoppa i strumpan)


Melvin tittar om tomten ätit upp gröten och jajemen det hade han:)


Barnen äter frukost!!


Melvin äter frukost igen hos mina föräldrar!!:)


Mitt och Simons paket under strumpan:)


Vi fick en kaffe (kapsel) maskin och en superfin lampa:)

På dagen!!

Var vi hos farmor och farfar i långviken!!


Julbord hos farmor och farfar!!


Min fina farmor!! (Och Melvin på ett litet hörn!)


Min tallrik!!:)


Simon spelar och farfar läser jakt-tidning!!:)

     
                                         Julmaten!!!!!!!!

Vi väntar på att Kalle ska börja...


Snart börjar det...


Snart...


Snart kommer tomten!!:)


TOMTEN!!!:) Simon och Melvin fick dom första paketen:)




Högen växer och växer.. Melvin var lite allvarsam:) Spännande!!


Efter tomtens besök åt vi risallamalta!!:)

På kvällen!!

Var vi i ursviken hos mina föräldrar!!


Vi åt igen!!:)


Och spelade julklappsspelet!!


Mycket vin till Lundmarks:)

Senare på kvällen!!
Spelade vi ett superroligt spel!! Hattspelet!!:)


















Tack alla för en toppendag/kväll och för alla superfina presenter!!!!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0