JULBAK!!!

Idag har jag, Ida, Sofia och Jojjo bakat en massa smarrigt julgodis!! Vi höll till hemma hos Jojjo i Drängsmark!!
När vi kom dit blev vi bjudna på en supergod tonfisksallad!! MUMS!!!
Sen satte vi igång att baka!!
Knäck och lakritskola på spisen!
Snickerskaka i ugnen!!
resultatet på knäcken!!
Vi blev bjudna på glögg!! Lite julstämning fick man allt!!:)
chokladkola på spisen!!
Resultatet lakritskola!!
resultatet snickerskaka!!
Hade tyvärr inget resultat på chokladkolan, men den blev perfekt!:)
Blev lite ledsen då jag kom till mina föräldrar och skulle bjuda på en
lakritskola och dom såg ut så här:(
Men vi tog ut dom ur formarna och gjorde om dom! Goda var dom iallafall:)
Sen har jag varit och kollat på Simon´s friidrottsskola!!
Det var löpning och ..
.. tresteg!!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för idag! Trist med lakritskolan men tur att dom gick rädda!!!! Kram

2011-12-04 @ 20:39:47
Postat av: Anonym

Tack för idag! Trist med lakritskolan men tur att dom gick rädda!!!! Kram

2011-12-04 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0