JULGRANSPYNTNING!!

Nu har vi äntligen fått in julgranen, eller jag for och köpte en ny julgran! Nya bollar, ny belysning och nytt glitter!! Vi hade tänkt ta fram och pynta granen redan igår, men när jag tog upp den från källaren luktade allt unk!!
Simon sätter upp spiran!!
Barnen pyntar granen!!
Fin va!!?? Lite väl mycket bollar på samma gren, långt ner där Melvin pyntat:)
Ida kom förbi ikväll så hon fick hjälpa mig att trä in snörerna på bollarna!!
Varför kan inte snörerna redan sitta i bollarna när man köper dom????
Sen skulle jag bjuda Ida på kaffe, men jag hade nästan slut kaffe så det smakade
typ varmt vatten:/ Annars pratade vi och såg tv! Mycket trevligt!!:)
Här är lite bilder från igår när vi var på leo´s!:)
Var är Melvin??
Titt tut!!
Simon!!
Mat och drick paus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0