OSLO!!!

Idag har jag sett  Oslo för första gången!! Vi har varit där och shoppat och sen åkte vi till Ikea och shoppa lite till:)
Mamma och Therese på Karl Johan gatan!
Jag nöjd med mina fynd!, mamma, pappa och brorsan!
Therese och Jag på väg att shoppa mer!!
Mina fynd från H&M kollektionen "The girl with the dragon tatoo"
Sen shoppade jag även lite mer julklappar!:)
Dagens middag!! Supergott var det!!
Vi spelade poker efter maten!!
Sötaste Thelma!!
Jag kammade hem "Stor" potten:)) Det var det ingen som trodde, minst
av allt jag själv!!:)
Har varit en toppendag och kväll!:)
Imorgon bär det av hem! Saknar mina älsklingar där hemma, men börjar gruva
mig för flygningen igen:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0