FESTIVAL!!!

Har inte hunnit skriva något här på bloggen på ett tag för det har varit full rulle hela tiden:) Torsdag var jag och klippte mig och blekte håret på morgonen, sen for jag hem målade lite på knutarna, efter det gick vi till poolen en stund och sen sprang jag hem och duschade och sen tillbaka till mina föräldrar där jag blev sminkad av Therese!! Sen åkte jag upp till stan, där jag och tjejerna (Bettan, Ida, Sofia och Jolla) hade picnic utanför Bettan!! Hon bjöd på jordgubbar, grädde, meloner, vindruvor, chips, salta pinnar och godis! Till allt det goa drack vi öl, vin, bacardi och nån cocosshot!! Synd jag glömt kameran hemma för det var riktigt mysigt!! Sen gick vi ut på festivalen där vi lyssna på hammerfall, drack mera öl, åkte karuseller, åt go mat och hade det supertrevligt!!!

Fredag åkte vi in till festivalen igen med barnen!! Vi åt en riktigt go oxfilerulle och åkte lite karuseller! När vi kom hem målade jag lite till!! (känns som vi aldrig kommer att bli klara!!) Sen fick vi främmande av mina föräldrar, brorsan och Therese. Vi åt fondey ute på våran altan, efterrätten bestod av jordgubbar och grädde!! Efter vi ätit klart spelade vi rappakalja! När det var min tur att dra ett ord så blev det Nosomani, Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag skulle läsa upp vad dom andra trodde ordet betydde:))) Nu kommer jag inte ihåg exakt vad dom skrev, men nån skrev att det var när man hade överkänslig näsa och inte kunde lukta på det som var starkt, nån annan skrev att det var ett psykiskt tillstånd då man var tvungen att lukta på allt som var rött, nån skrev att det var en svår sjukdom som hundar fick att dom tappade nosen:)) Rätt svar är iallafall En svår form av hypokondri! Riktigt kul var det iallafall!!!

Idag har vi varit på festivalen igen!!! Lill-Simon ville se Eric Saade så självklart kollade vi på han, sen åkte vi karuseller och åt! Idag blev det Langos för mig!! Först när jag fick min Langos och jag skulle bara sträcka mig efter en dricka så tappade jag hela Langosen i marken, men som tur var, var dom snälla där och jag fick en ny:)


Melvin, Therese och Simon badar i poolen!! Melvin har lärt sig simma
med armkuddar!!:)


Man blir trött av att bada!!


Therese och Simon busar!!


Jag redo för festival!!!!


Har blivit sminkad av Therese som även fotar!!:)


Lill Simon åker karusell!!


Mätta och belåtna efter en oxfilerulle!! Melvin hittade lite sand han kunde
köra traktorn i:)


Jag och Melvin testar pariserhjulet!! Vi åker med Isabell och hennes son!


Simon och Melvin åker karusell!!


Fondey ute på våran altan!!


Vi spelar rappakalja!!:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0