MELVINS 2-ÅRSDAG OCH IDAG!!!

Igår blev min lilla bebis 2år!!! Vi började med att sjunga för han på morgonen typ 08,30 då han fortfarande sov:) Jag vet inte vad som hänt men han har senaste dagarna varit en riktig tjuvsovare eller heter det sjusovare?? Han har då sovit länge på mornarna:) I och för sig är han inte lätt att få i säng på kvällen så det är väl inte så konstigt då att han sover längre:) Simon därimot sov inte bra natten till igår, tror han tycker det är väldigt spännande med kalas:) Han trodde det var morgon halv fyra och ville se barntv och äta frukost:/ Efter många om och men så somnade han om:) Sen kom Jolla och William och hälsade på och då gick vi till poolen och badade. På afton hade vi kalas för släkten och det var många som kom för att fira lill-skrutten:) Mycket trevligt var det och Melvin var supernöjd!!!:)

Idag har vi hängt vid poolen, badat, solat och jag har till och med börjat läsa en bok!!! Var länge sedan sist då jag inte brukar ha tid att läsa på dagarna och på kvällarna är jag för trött för att läsa!! Men nu är det ju SEMESTER!!!:))

           
Melvin sover när vi kommer in och       Han vaknar inte fast han får paket
sjunger                                              av storebror!!

Efter en stund vaknar han till och    Tårta fick han såklart också!!
blir väldigt glad av att få paket!
          
     Star wars lego fick han!! Före han        Storebror hjälper till att bygga ihop
     öppnat paketet sa han: Star wars:)      legosakerna han fick:)
         
Melvin posar vid poolen!!!
      
Oj vilket stooort paket!!!                       Melvin glad över alla presenter!!!
     
Han får så mycket paket att han inte         Jocke, Vickan, Lennart, Emil, Inger
hinner öppna!! Tur han har en storebror    och Leif
som mer en gärna hjälper till!!:)        

Släkten!!!:)                                           

          
Melvin hoppar med hunden!:)                      Melvin och Viktor kastar ringar:)
    
Melvin i sin nya fina Jacka och keps!!:)      sötnosen!!!:)
    
Simon och William har vattenkrig!!        Idag fick jag åka en sväng med brorsans
                                                               hoj!!
    
Jag var ganska nervös innan då jag är så fruktansvärt åkrädd!!!
    
Men det var riktigt härligt!!:)                           Melvin vid poolen idag!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0