SEMESTER DAG 1 GRÖNA LUND

Har så mycket bilder från våran semester så jag har delat upp det i två inlägg!!! Vi åkte hemifrån måndag morgon och kom fram till Vickan och Jocke i Stockholm (Gustavsberg) ganska sent på kvällen!!!

På tisdag åkte vi först till en badstrand i Gustavsberg och solade, barnen lekte i en lekpark!! Sen åkte vi hem till Vickan och Jocke och åt lunch! Efter det bar det iväg mot Gröna lund där vi åkte en massa karuseller!! Riktigt skoj var det!!!

Onsdag klev vi upp tidigt för att åka till kolmården!! Där var vi hela dagen!! Vi han se alla djur, delfinshow, åka safarin, barnen lekte i lekparker och på slutet gick vi in i Tropicarium!! Hade en superskoj dag även denna dag:) Efter kolmården åkte vi till Upplands väsby där vi hade bokat hotellrum! Vi fick sova i sviten:)

Torsdag steg vi upp och åt hotellfrukost sen begav vi oss till Vaxholm där Simon har släktingar! Där blev vi bjudna på lunch och gick sedan en tur ner vid vattnet och kollade på alla fina hus och båtar som fanns där!! Sen körde vi till Sundsvall där vi hade ännu en hotellnatt!!

Fredag åkte vi till Övik och Paradisbadet!! Där åkte vi en massa vattenrutschkanor och lill-Simon hade så tur att han träffade en kompis där i år igen!! Förra året då vi var där träffade han sin kompis Viktor där och i år träffade han sin kompis My!! Dom hade riktigt skoj och åkte vattenrutschkanor hela tiden:) Efter badet åkte vi hem!!

Här kommer bilder!!!!


Simon, Jocke och Melvin i en lekpark på badstranden i Gustavsberg!!


Simon, Vickan och Melvin på stranden och Jocke och Simon är på  bryggan!


Jag och Melvin på färjan in till gröna lund!!


Simon, Simon, Vickan och Jocke!!


Här står vi i kön och väntar på att få åka blå tåget!!


Simon och Simon går lustiga huset!!


Jocke och Simon åker lilla katapulten!!


Vi äter pizza!!!


Vickan håller i Melvin, Simon sitter på Jockes axlar och stor-Simon står
brevid!!


Stor Simon tar kort på mig, Melvin och Simon och som vanligt när han
ska ta kort på mig klipper han bort mitt huvud!!


Här åker vi Vilda musen!!


Simon kör radiobil!!


Jag och Jocke åker fritt fall!! Jag var riktigt rädd!! Vet inte vad som hänt
med mig men jag har blivit så räddlivad!!!!


Jag och Simon ska åka gungan!!!


Här åker vi!!!


Simon och Jocke åker katapulten!!


Simon snurrar på godishjulet...


och tar hem första priset!!!


Gissa om han var nöjd!!!:)))

Tack så mycket för en supertrevlig semester och för att vi fick bo två
nätter i eran lägenhet Vickan och Jocke!!!!!:)

Jag kommer inom en snar framtid lägga ut bilder från kolmården!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så härligt ni verkar ha haft det med massa skoj!!! Och massa fina bilder!!!! Kram Therese

2011-07-18 @ 00:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0