SENASTE 1 ½ VECKAN!!

Jag har varit jättedålig på att blogga senaste tiden!! Jag har inte haft fullt upp hela tiden men jag har bara inte orkat:/ Men en hel del har jag gjort en då:) Jag har varit på äventyrsbadet i Piteå med Simon, barnen och mina föräldrar, har badat i mina föräldrars pool, sätt bio (bad teacher), varit på kalas, hälsat på Juana med familj i Bjurån, Haft besök, varit i Antnäs på bilbingo, badat och solat i sjöbotten och sen har jag varit ute och sprungit 4 gånger:) Känner att jag börjar vara på G nu! Har t.o.m. köpt ett bälte som man har vattenflaskor i!! Känner att jag måste komma igång med träningen nu, har varit riktigt lat med den senaste tiden!!! Just ja sen har vi målat, målat och målat!!! Äntligen KLAR!!! Nu är det bara lite småsaker jag har tänkt måla:)


Melvin, Simon, Nathalie, Tony, Juana och Simon i Bjurån!


Sofia, Kevin, Jojjo, Bettan och Ida på kalas hos Ida:) Hon bjöd på
världens godaste laxpaj som jag bara måste få recept på:)


Bästa tjejerna på bilbingo!!! Vi vann inte ett skit men vi hade mycket
trevligt ändå t.o.m. så trevligt att vi blev tillsagda att vi fnittrade för
mycket:)))


Simon bygger en pool till Melvin i sjöbottsand!!


Där trivdes Melvin:)


Lill-skrutten!!!

Jag har varit dålig på att ha med kameran senaste tiden, kanske kommer
det några bilder från äventyrsbadet sen, men dom är på mammas kamera
och hon är på semester nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0