LÖRDAG!!!:)

Började morgonen med ett Body Pump pass!! Tufft med morgonpass men riktigt skönt efter!!! Sen åkte jag förbi byggmax med mamma och hjälpte henne att köpa och såga lite bräder och efter det åkte vi en sväng upp på maxi och handlade blommor!! När jag kom hem åt vi grillade hamburgare tillsammans med svärmor och svärfar, sen fick hjälp av dom att få fint i våran trädgård!!!:) Till mellanmål blev det kaffe, jordgubbar, grädde och glass!

I afton skjutsade jag mamma upp till stan för hon skulle på fest och då åkte vi förbi morfars grav före och planterade lite blommor, sen när vi skulle köra in till stan hamnade vi mitt i cruisingen!!! Jag kan säga att vi hörde inte riktigt hemma bland dom bilarna med volvon jag körde:)

När jag kom hem var det grillat kött och potatissallad på menyn!!! Ikväll blir det en lugn kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0