SIMON´S KLASSTRÄFF!!

Känns som den här veckan har bestått mäst av stress!!! Först och främst var måndag en röd dag, vilket inte är posetivt för mig i mitt jobb då jag måste göra samma jobb på fyra dagar som jag annars gör på fem dagar:( Förra veckan bad jag chefen ordna någon som skulle ta två butiker åt mig i veckan så att jag skulle få mindre stressigt! Men synsk som jag är misstänkte jag att han glömt bort det så jag gick ut och jobbade lite i måndags och tur var väl det!!! För nog hade han glömt bort det!!! Sen har det strulat med leveranser den här veckan så två butiker måste jag tillbaka till!! Säger bara det LÄNGTAR TILL SEMESTER!!!!

Nu i afton/kväll har jag varit på klassträff med Simons klass! Jag åt grillad hamburgare och till Simon hade jag med mig kokt korv med bröd! Sen var det tipsrunda och lekar! Sen skulle Simon och hans kompisar bada!!! Jag vet inte om man kan kalla det att bada, dom doppade sig kanske till midjan som högst:) Men kul hade dom på den lilla "sand/ler stranden:)


Simon äter korv med bröd!!


Vi njuter av solen och värmen!!!


Tipsrunda!!


En annan variant av kubb!!!


Simon kastar och träffar nästan!!!


Baddax!!!


Simon sitter fast med fötterna i leran!!!


Jujutsuträningen i måndags!! (Sommarträning på tränarens gård! Inte
tråkigt läge!!!)


Simon ska vara skottkärra, men jag tror att det är en svävande skottkärra!!!:)




Simon trixar i ringarna!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0