BARA 1 VECKA KVAR!!!

1 dag kvar till helg! Skönt!! 1 vecka kvar tills vi åker till Turkiet!!! Ännu skööööönare!:))) Men börjar känna lite panik att jag har opackat och lite annat som måste göras före vi åker!:)

Idag provade jag något nytt på en frisering i stan, tog bort ansiktshår med hjälp av ett snöre! Tog lite ont men inte farligt!! Jag hatar när man solar och jag som har så ljusa hår börjar synas!!

Sen har jag hunnit förbi stan en sväng och shoppat nya badkläder och sockar till mig och en sol/bad hatt åt Melvin!!

Till middag blev det tacotårta!! (Barnas favorit)


Dagens inköp:)


Simon och Melvin mumsar tacotårta!!


Tacotårta! (ser inte så aptitligt ut, men smakade bra!)

Nu måste jag gå och träna en stund!! Känns som det börjar bli knappt om
tid att komma i form:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0