JOLLA 30ÅR!!!

Idag har vi kidnappat Jolla som fyller 30år 31/5:))

Vi började med att hämta upp Jolla på hennes jobb kl:15,45 (Hon skulle ha slutat jobba 17,00) Hon såg väldigt förvånad ut av att se oss där kan jag säga:))

Sen bar det iväg till boda borg där vi lyckades samla ihop 7 stämplar:) Efter det åkte vi förbi wok&roll där vi beställt mat och tog med till kroksjön där vi hyrt ett ställe med bubbelbad, bastu och relax!! Underbart!! Vi åt och drack gott och relaxade:)

Sen åkte vi in på krogen (allstar) en sväng!! Kvällen avslutades på max!!

Tack för en supertrevlig kväll brudar!!!:)) Tror Jolla är jättenöjd!!:))


Jolla förvånad över att se oss på hennes jobb:)


Hon fick byta om och lasta över grejerna från hennes bil till våran...


sen åkte ögonbindeln på!!


Jolla, Bettan och Sofia! (Jolla har ingen aning var hon är!!)




Här tar vi en välbehövd drickspaus före vi åker till nästa ställe:)


Vi ligger 1:a på topplistan:) Lyckats samla ihop 7 stämplar:))


Här är vi i kroksjön! Jolla tror hon håller i ett lazersvärd och ska va med
i star wars!!:)


Jolla blir glad och lättad då hon får se var vi är!! Hon var så orolig vad
vi skulle ha hittat på!! (trodde bl.a. att hon skulle hoppa bungy eller
måsta fara i nå kallt vatten) Men nej då! snälla som vi är hade vi ju
hamnat på ett riktigt fint relaxställe!!


Med god mat och dryck!!!


SKÅÅÅL!!!


Sofia överraskade oss alla med varsin presentpåse!:)


Vi har det hur bra som helst!!!


Jag och Jolla i bastun!!!



Sofia och Bettan!!



Här är kvällen slut i kroksjön, några av oss åker vidare in till krogen
medans några åker hem och sover! Mycket trevligt har vi haft!!


På allstar!! Bettan och Jolla! Och någon i bakgrunden som jag inte såg
när jag tog kortet!!!


Jag och Bettan på allstar!!


Avslutar kvällen med maxmål!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0