KALAS OCH BIO!

Idag på dan har jag städat och krattat! Simon och hans kompis har spelat star wars, lekt och hoppat studsmatta och Melvin har lekt i sin nya sandlåda:)

Sen har vi varit på kalas och firat Jesper som fyllt 8år!!

Nu ikväll har jag, Ida, Bettan och Jolla varit på bio och sätt water for elephants! Den var jättebra!! Så den rekommenderar jag verkligen!!!


Melvin leker i sandlådan!


Simon och Viktor hoppar studsmatta! (vi har beställt en ny studsmatta!
Den här ser för Risig ut!!!)


Jesper 8år!!! Tårtorna var lika goda som dom ser ut!! MUMS!!


Melvin, Simon och Jeppe!


Den enda som ville vara med på det här kortet var nog Melvin:)


Lisa och Melvin spelar fotboll!


På bion Ida, Jolla och Bettan!!


Jag och Bettan och självklart BIO-POPCORN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0