LETAR DAG!!!

Idag har jag letat och letat!! förstår inte att allt är bort jämt och ständigt!! Jag har letat allt från tuttar till bärbara dvd:er!!!

Jolla kom förbi en stund och hade köpt med sig glass både till oss och barnen:) Så då blev det en liten paus i letandet:)

Lill-Simon har varit på 8-års kalas idag hos hans kompis Viktor:) Det tyckte han var superkul:) Kalaset började kl:17 och redan halv fem var han på väg ut genom dörren för att fara på kalas, men som tur var han jag stoppa han:) Men det var lååånga 25min innan jag släppte iväg han!!!

Imorgon kommer att bli en sååå grymt bra dag!!! Först frissan på morgon, sen en sjukt kul kväll med brudarna det är jag säker på:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0