2011-11-20

Idag har jag hunnit vara på stan och shoppat med mamma, Therese, "Stor"-Simon och Melvin!! Det blev en mjukiströja, en stickad tröja och ett par shorts till mig!! Efter stan for jag till friidrottshallen och klättrade på väggen med Hanna!! Var riktigt länge sen sist! Så jag var lite höjdrädd i början eller ja, även i slutet!! Det tar ett tag innan man vågar lita på att selen och snörerna håller, sen är ju 14 meter väldigt högt upp:/ Men det är riktigt skoj och jag längtar till nästa gång:) Sen kom Simon, Simon och Melvin dit för det var dax för Simons friidrottsträning! Även mamma, pappa och Micael kom och tittade! Vi trodde det skulle vara tävling idag, men p.g.a. för många tränare var borta blev det uppskjutet! Idag fick dom göra en hinderbana själva som dom sen fick springa!


Simon springer hinderbanan!


Kryper under ett hinder!

Det här hindret gjorde Simon!!:)

Efter träningen blev vi bjudna på middag hos mina föräldrar!! Supergod Lax
och potatis!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0