FARSDAG!!

Vi började med att fira Simon på sängen!


Han blev nöjd över sin farsdagpresent (en portabel hårddisk!)

Sen gick vi över till mina föräldrar för att fira min pappa på farsdag!


Även han blev nöjd!! (fick också en portabel hårddisk!)

Vi blev bjudna på frukost och tårta! Melvin älskar sötsaker!!:)

Sen åkte vi hem en stund och jag blev klar med Simon´s rum! Så här blev det:


Hans nya förvaringshylla!


Han ska få en ny bok/tv hylla vit så småningom!:)

Så här såg det ut innan:


Man ser inte så bra men det var gula, trasiga tapeter innan:)

Sen åkte vi till farmor och farfar i långviken där vi blev bjudna på tre-rätters
middag! Förrätt: räksoppa, varmrätt: köttgryta och potatis (barnen fick köttbullar!)
efterrätt: tårta, äpple i ugn och vaniljvisp!

Mamma, Melvin, farmor, pappa, Simon, farfar, Greger och Johan!

Sen åkte vi direkt till Bergsbyn för att fira svärfar och där blev vi också bjudna
på mat!

Supergod mat!! Jag var tvungen att ta två portioner! Till efterrätt var det
äppelkaka och glass!
Ni kan ju räkna ut hur jag mådde på kvällen efter all mat jag tryckt i mig:/
Men gott var det:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev ju jättefint i simons rum och guuuud vilken god mat ni ätit.



Längtar tills vi kommer upp, vi har nedräkning varje dag =)

2011-11-14 @ 20:48:53
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0