POLLYMUFFINS+TURKISK PEPPAR KOLA!

Idag har jag varit hemma och vabbat! Simon har varit sjuk, vilket typ aldrig händer!! Men jag tror att det är vaccinsprutan som spökar:) Håller tummarna att han är frisk imorgon!!!

Jag har passat på att baka idag när jag varit hemma! Blev pollymuffins och chokladdoppad turkisk peppar kola:)


Jag och Melvin började morgonen med en blåbärssmoothie!!




mmmm


Sen satte vi igång att baka!!


Barnen var så duktiga på att hjälpa till!! Simon river citronskal!


Melvin slickar rent skedarna!!


Pollymuffins!


Chokladdoppad turkisk peppar kola!!

Jag lägger ut recepten sen!!!:)


Kommentarer
Postat av: Micke

se till att spara ett par stycken tills vi kommer hem imorgon=)

2011-11-17 @ 21:50:52
Postat av: Anonym

åå va kul!! kommer ni redan imorgon!!:)Självklart ska ni få fika hur mycket ni vill!!:)

2011-11-17 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0