2011-10-01

Idag har jag städat och tvättat på fm, sen åkte jag upp till stan (solbacken) en sväng för att handla mat till ikväll och lite discokläder till "lill"-Simon!! Under tiden jag var till stan var barnen med Jolla, William och Nathalie i en lekpark!!:) När jag kom hem städade jag lite till, började förbereda middagen och gjorde Simon i ordning för DISCO!!


Så här snygg var min lilla kille när han åkte till Discot:) Om ni tittar
riktigt noga ser ni att han till och med har ett örhänge som föreställer
en döskalle:)


Yeeh coolingen!!:)



Söta Nathalie som ordnat discot!!:)


William och Simon "fjantar" sig:)

Själv hade vi tjejkväll hemma hos mig!! (vet inte riktigt om man kan
kalla det tjejkväll då Simon och Melvin var hemma:) Men trevligt var
det!! Vi åt fondey till varmrätt och blåbärspaj till efterrätt!! MUMS!!!


Jolla, Sofia, Ida och Melvin!!

Just ja!! Sen har jag sorterat sockar idag!! Hur kan man få så mycket
udda sockar?!?!?!


Alla dessa är singlar som söker en partner!!!:/

Ja vad har jag gjort annars i veckan då!?! Jo vi hade tjejkväll även i
måndags hemma hos Jolla!! Då åt vi pizza till varmrätt och "fruktpaj"
till efterrätt!! Också mycket trevligt!!:) Annars har jag jobbat, tränat,
jobbat och myst med barnen!! Igår hade vi riktigt myskväll! Jag och
barnen, chips och Lejonkungen!!:)


Min pizza!!


Efterrätt!!


Jolla och Ida!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0