BAKAR!!

Är hemma och vabbar idag!! Dom ringde från Melvins dagis igår och sa att han var krasslig så jag åkte och hämtade han!! Så han får vara hemma idag och det tyckte jag var lika skönt!! Känns som jag bara har jobbat på sista tiden!!! Han är hostig men har ingen feber:)
Idag har jag provat baka makroner för första gången:
HJÄLP!! Dom flyter ihop...
Chokladmakroner!! Inte snygga, hoppas dom smakar bättre än dom ser ut!!:)
Hallonmakroner!! Inte heller någon vacker syn:( Jag ska smaka dom
lite senare så jag håller tummarna att dom är goda!!
Det blev våfflor till lunch för mig och Melvin:)
Nu ska jag passa på att städa lite innan det är dax att hämta Simon på
skolan!! Melvin sover!!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men så duktig du är, måste också lära mig baka såna... Har aldrig ens ätit dom men hört att alla coola äter på macrons :)

2011-10-07 @ 16:45:28
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: marie

Supergoda (hoppas du inte såg hur många jag åt):)

2011-10-07 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0