FISKELYCKA!!:)

Igår kväll var vi till mappa och åt suring! MUMSFILLIBABBA!!!


Pappa, mamma och Simon!


Min suringmacka:)

Barnen åt tacotårta före vi åt! Den hjälpte Melvin mig att göra!:)


Min lilla hjälpreda:)

Det var ost och creamfreash lite överallt efter, men vad gör väl det!! Han
var så duktigt så:)

Efter maten hade vi myskväll och såg fångarna på fortet!

Melvin, Jag, Simon och mamma ligger på golvet och ser!!:)


Lasse och Majvor kom också förbi!


Idag har jag och pappa varit till Jävre och fiskat en massa stora regnbågar!!
Det är så kul att fiska där för man får typ napp hela tiden:)






Pappa hakar lös fiskarna!!


Jag fiskar!! Det nappar!!! Kan jag verkligen ha sätt något alls??!!
Så långt ner som jag ser ut att ha mössan!!?

Sen har jag varit och kollat på Símons friidrott!! Jag fick vara hjälptränare
idag, då två stycken var borta!! Så jag fick skriva upp resultaten på dom
som kastade kula!! Skoj!!:)





Simon gör sig redo för att springa 60 meter!


Han var snabb min lilla kille!!:)


Här stöter han kula!! Han var superduper duktig idag!:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0