LEOSBUS!!!:)

Har varit på leos idag med barnen, Jolla och William!! Glömde sätta i det förbaskade minneskortet i kameran igen!!:( Så tyvärr inga bilder!!! Men kul hade barnen!! Det börjar bli svårt att hänga med i deras tempo!! Simon har jag väl inte hunnit med på ett tag, men nu börjar även Melvin bli riktigt snabb!!:) Så jag känner mig rätt slut nu! Tror jag ska sätta mig och virka ett tag innan det är dax för Simons friidrottsträning!!:)

I morse satt vi och såg scooby-doo på film och då var helt plötsligt Pamela Andersson med i den!! Då säger Simon: Kolla mamma snygg tjej va!!!:)
(Jag kände är inte hon lite för gammal för att Simon ska tycka hon är snygg??!!:-)


Pamela Andersson i filmen!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! nej nej pamela anderson är väl ett bra kap för simon, han blir ju rik! =)

2011-10-06 @ 20:34:23
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0