HELG!!:))

Igår var jag och barnen hos mina föräldrar och åt fondey och såg Idol!!!





Idag har vi varit och badat på örjanshallen, sen for vi och åt på sibylla och
efter det for vi tillbaka till örjans och körde en bowlingmatch!!


Simon, Simon och Melvin i lilla poolen!!


"Lill"-Simon springer hinderbana!! Jag och Stora Simon var också
tvungna att prova hinderbanan dock inget bildbevis på det:)


"Lill"-Simon igen!!


Vi äter på Sibylla!!


Mitt skrovmål!!


Simon bowlar!!


Melvin bowlar!!

Jag har filmat en hel del på senaste tiden och tänkt att jag ska lägga
in klippen här på bloggen, men jag fattar inte hur jag ska göra!!! Vi
får väl se om jag lyckas få upp något:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0