SOVMORGON!!!

Oj vilken sovmorgon jag fick i morse!! Steg upp 10,30:-O

Igår var en mycket bra dag!!! Först va jag och mamma och hälsa på pappa i Umeå!! Allt verkar ha gått bra med operationen så det är ju toppen:) Sen var vi förbi en butik i Umeå tror den hette expo, det fanns hur mycket fina saker som helst där!! Och billigt var det!! Som ett "lill" Ikea:)

Sen fick Simon sålt Subarun!! SKÖNT!! Inte kul att ha 3 bilar på 2 personer:)

På kvällen var vi och åt middag på Kriti och sen bio på det! Med mycket trevligt sällskap:)


Tobbe, Ida och Jag! (Simon bakom kameran)


Min plankstek!! (Jag råkade börja äta före jag kom på att jag skulle
ta kort, så den ser kanske inte jätteaptitlig ut:) Men go va den!!!:)

 
Mycket bra film!!

Barnen var och myste med deras mormor när vi åt middag och såg bio!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0