I VECKAN!

Har jag jobbat! Förutom måndag då jag var ledig!!:) Sen har jag tränat löpning, box, styrke och mage! Eller sist jag var på en löpartur var nog i söndags, men imorgon är det dax igen!!:) Känns som det blir en bra träningsvecka:) Och bäst av allt är att jag bokat tid på aqua spa på lördag!!! Längtar!! Blir först massage och sen vaxning av ben:) Kommer att känna mig som en ny människa:) Känner att jag börjar få ordentligt med 30-års kris nu:/ Var och köpte anti age kräm idag:)
I söndags var vi ut på en cykeltur! Jag, Simon, Simon, Melvin, Jolla och William!!
William, Simon och Jolla!!:)
Melvin!!:) Tuttegubben!!
Sen snaggade vi barnen!!:)
Funderade på låta Melvin ha kvar sina fina lockar på ena sidan!:)
Skulle väl vara rätt coolt!?!
Nädå! Så här snygga blev dom!!:)
Idag åt jag lunch med Ida och Elsa!:) Unnade mig en cupcake till kaffet!:)
Mycket trevligt var det!!:) Hon är ju bara sååå söt Elsa!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0