LEOS LEKLAND!!

Idag har vi varit på leos och busat hela dagen!!:) Här kommer "lite" bilder!!:)


Simon.L


Simon.B


Melvin


Bus!!:)


Lunch-dax!!:)


Min mat!!:) MUMS!!!


Melvin tycker det är så kul när bollarna flyger...


Fokus på att lasta upp bollarna!


Skrattar nästan ihjäl sig:)


Glass-time!!:)


Melvin vågar inte åka dom stora kanorna, utom då han åker med mig,
men till slut tog han mod till sig och åkte med Simon.B


Det var ju faktiskt riktigt skoj:)


När dom gick upp alla tre i denna kana, tänkte jag att Melvin kommer
inte att åka ner, om jag inte kommer upp...


.. men ack så fel jag hade!! Här åker han ner i storebrors knä:)


Oj så kul det var!!!


Grabbarna var supersnälla med Melvin och tog hand om han, så jag
kunde ta en massa kort:)


Här åker dom alla tre:)




Sen blev det dax för lite cykling!! Även här hjälpte dom stora killarna
Melvin!!:)


Sötnosar!!


Melvin kunde cykla själv på den minsta cykeln!! Här är det race!!:)


Simon.L, jag och Melvin! Fotograf: Simon.B


Melvin är livrädd för Leo! Han blir stel som en pinne så fort han hör musiken
dom spelar när leo är på väg!!! Här visar Simon.B att han inte alls är farlig och
ger leo en kram!:)


Även storebror gav leo en kram!:) Men Melvin ville hålla sig på avstånd!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0