30ÅR!!!:)

Herre gud!! Hur kan jag ha blivit så gammal?? Jag går ju runt och tror att jag fortfarande är högst 25år!! Fast å andra sidan är jag ju väldigt glad att jag faktiskt fyllt 30, det vore inte så kul om jag inte gjort det! Det är ju tyvärr inte alla som får uppleva sin 30-årsdag!!
 
Det blev en väldigt lyckad dag med mycket trevliga besökare, bara superbra presenter och en massa, massa smörgåstårta, fika och tårta!!!:)
 
Simon och barnen kom och sjöng med paket, kaffe och kaka!!:) Ja "lill"-Simon somnade nog om direkt!:)
 
Bettan kom förbi först, då hon skulle åka och jobba!!:)
 
En av tårtorna! Mamma hade gjort superfina gräddtårtor, men dom hade jag tyvärr inte lyckas få med på bild!
 
Sen kom dom andra tjejerna!:)
 
Små grabbarna!!:)
 
Morbror, Lisa, Moster, Mormor och Simon!!:)
 
Fika och smörgåstårta!!:)
 
Sen kom kusiner och kusinbarn, men då hade jag visst inte fram kameran, så tyvärr inga bilder!!:(
 
Gunnar, Lena, Simon, Inger, Lennart och Emil!!:)
 
Tusen tack till alla som uppvaktat mig!!
 
Fina blommor!!:)
 
Cykelskor, presentkort!!:)
 
Blommor, Mamma och Pappa hade gjort kort, ett kort för varje gren i klassikern och bakom låg bidrag till anmälningsavgiften, så nu är det bara till att anmäla sig!!;)
 
Presentkort, Pengar och Champagne!!:)
 
Presentkort!!:)
 
Superfin tavla med rim och bidrag till klassikern!!:)
 
Blomma och superfina ljuslyktor!!:) Blomman fick jag av farmor och när hon gav den till mig så sa hon:
Jag såg att det var ohyra i den, men du får gräva och kolla om du får bort det!
Jag som är livrädd för allt som har med ohyra att göra tog i blomman lite försiktigt och frågade om det var
en uteblomma! Tänkte att då kanske det är lika bra att låta den stå ute! Men hon sa att det var en inneblomma så jag ville ju inte vara oförsämd så jag tog upp den och då ser jag att hon hade stoppat ner pengar i den! Så det var dom jag skulle leta efter och det fanns ingen ohyra!!:))
 
En till superfin blomma!!:)
 
 
Som jag sa: Bara superbra paket!!!!!!:) Jag är helnöjd och nu längtar jag ut och shoppa för presentkorten!! Och sen kan jag ta en avslappnande massage på Aqua spa  och sen gå och bli sminkad på makeup store:) Och efter det så kan jag dricka mig full på champagne! Sen är det bara att ladda om och bli i riktigt bra form inför nästa år.....
 

Kommentarer
Postat av: Emma Furberg

Grattis i efterskott! Och vad söt din farmor är :)

2012-08-16 @ 21:29:46
URL: http://madamegeniale.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0