FÖRSTA ADVENT!!:)

Då var det första advent! Har jag hunnit julstäda och julpynta? Svar Nej! Hade tänkt göra det idag, men då hade det ju kommit en hel del snö, senaste dygnet! Så dagen idag har bestått av en hel del skottning!!:) Men jag klagar inte!! Har ju fått ett rejält träningspass ute i friska luften:)
 
Melvin klagar inte heller! Han tyckte det var superkul att vara ute och busa i snön!!:)
 
 
 
Efter att ha varit ute och skottat i några timmar, så åkte jag, Melvin och mamma upp till stan för lite skyltsöndag!!:)
 
 
Där fick Melvin träffa tomten! Han tyckte det blev nästan lite väl spännande!! Han blev stel som en liten pinne:) Men han tyckte det var en jättesnäll tomte:) "Lill"-Simon hade en kompis så han ville stanna hemma och stora Simon är krasslig så han fick också vara hemma:)
 
Sen blev vi bjudna på middag hos mina föräldrar! Tacogratäng! Riktigt smarrigt! När vi kom hem igen, stannade jag och Melvin ute och skottade lite till:) Helt underbart med snö!!:) Snart kan man åka skidor!! Jippiii!!!:)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Gullungen visste nog inte om han skulle skratta eller gråta, men det var en supersnäll och trevlig tomte,så skrattet tog över.

2012-12-03 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0