JULDAGEN OCH FRAM TILL NU!!:)

Har varit en ganska intensiv vecka!:)
 
Juldagen var vi bjudna till svärmor och svärfar!
 
 
Där blev vi bjudna på grymt god mat!!! Älgfilé, potatisgratäng, svampsås, beasås och sallad!!! MUMS!!!
 
Barnen fick lasagne så dom blev också mycket nöjda!!:)
 
Sen kom världens bästa lilla tomte:)
 
 
Lennart hjälpte tomten:)
 
Sen fick vi en tomtebloss-sprakande efterrätt!!:)
 
Även den supergod!!:)
 
Julklapps-spelet!!:) En riktig toppenkväll!!!:)
 
Annandagen var vi upp till stan för att shoppa lite på mellandagsrean, men den enda som kom hem med en massa grejer var lill-Simon!! Han hade pengar från sin födelsedag och julklappspengar!! På afton var vi bjudna på middag hos min mormor! Massor med supergod julmat!!:)
 
Torsdag och fredag var det jobb för mig! Mycket jobb och långa dagar! Fredag efter jobbet blev det bara hem och snöra mig in i duschen och göra mig i ordning för en utekväll! Jag, Simon, Vickan och Jocke tänkte gå på bishops, men där var det så klart fullt så vi gick på allstar åt, drack (jag drack cola, var chafför) och pratade! Supertrevlig kväll:)
 
Min mat!! Mmmmm
 
Lördag var jag och barnen upp till solbacken en sväng! (barnens hus) Jag skulle handla julklappar till lilla julafton! Och Lill-Simon som fått mer julklappspengar shoppade ännu ett legobygge:)
Sen på afton kom Jolla och William och hälsade på! Vi åt middag, barnen fick tacotårta och vi vuxna åt kött, sås, makaroner och sallad:)
 
Sen lekte barnen och jag och Jolla såg film! Först såg vi Tall man, sen såg vi kärlek i Detroit:)
 
Idag har jag skottat tung snö, världens största plogkant kändes det som vi hade fått!! Efter lunch tog jag med barnen ut!
 
Vi byggde en snögubbe, åkte minimadrasser, pulka och te-fat:)
 
Melvin, Viktor och Simon:)
 
Simon:)
 
 
Viktor!!:)
 
Melvin:)
 
Sen kom Jolla, William, Juana, Tony, Nathalie, Oliver och Liam! Vi hade lilla julafton och barnen fick byta julklappar:)
 
 
 
Lite senare kom Inger, Lennart, Vickan och Jocke! Dom hade med sig middag:) Pizza! Lyx!!!:)
 
Mycket trevligt!!:)
 
Sen avslutade jag kvällen med en skidtur med Bettan!!!:) Nu måste jag sova, då jag ska upp och jobba imorgon:) God natt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0