120219

Känns om jag inte gjort annat än ätit senaste dagarna:/ Mat, chips, godis, kaker, mackor så jag kände att det var lika bra att toppa det med en pizza!!:S


Ser lite äcklig ut så här i efterhand, men när jag åt den var den god:)

Bara jag blir frisk nu så ska jag ta tag i livet igen:)


Igår var Jolla och William här och hälsade på!! Vi pratade, åt onyttigt och såg Melodifestivalen!! (Melodifetivalen börjar ju kännas som lite av ett skämt!!) Trevligt var det iallafall!!:)


Simon, William och Viktor spelar och Melvin ligger under bordet!!:) Sötnosarna!!:)


Känner nu att jag är så less på att vara sjuk och riktigt sugen på en
stor fet FEST!!! Känns som det var 100år sen jag partade ordentligt!!
Måste dra ihop något snart!!:)
Bjussar på lite gamla partybilder:)














Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ååå ska tjata på micke att vi ska komma upp snart då kan vi parta ordentlig, tar en tre dagars när vi ändå håller på =)



kan du skicka pizzan till mig? är sjukt sugen på svensk pizza!!

2012-02-19 @ 21:52:18
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0