FETTISDAG!!

Idag har jag jobbat!! Sen när jag kom hem så for vi och åkte skridskor en stund vid skolan! (Jag åkte inte)


Jolla, Stor-Simon, Melvin, Simon.B, William och Lill-Simon:)


Melvin på skridskor för första gången:)


Simon.L och Simon.B:)

När vi kom hem åt vi tacotårta och till efterrätt blev det semlor!!:)


Mums!! Semla med vaniljkräm istället för mandelmassa!!:)




Melvin njuter:)



Jag kan ju säga det att mitt nyttiga liv går inte bra just nu!! Jag äter
bara onyttigt och har hamnat i chipsträsket igen:( Tror det beror på
att jag är så depp över att inte kunna träna!!:/ Men bara jag blir frisk
så ska jag ta tag i nyttigheterna igen!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0