FÖDELSEDAG!!

Stora Simon fyller år idag!! Hipp, hipp hurra!!:) När barnen vaknade gjorde jag iordning frukost åt dom och till Simon! Han ville inte ha tårta på sängen, utan Kesella 1% med en skvätt saft i:) Så det fick han och jag stoppade ner ett ljus i kesellan:) Sen hade jag köpt ett så stort paket åt han, så jag orkade inte bära det, så jag hade dragit en tråd från presenten som stod i gymmet, som jag gav till han så att han fick följa tråden:)
Den här hade jag köpt:


Man kan göra chins, dips, armhävningar och träna mage:)
(Den var inte så kul att montera!! Tur pappa kom och hjälpte
mig att dra åt muttrarna:)

Nu måste jag gå och städa för klockan 2 kommer främmande:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0