UNDERBAR DAG!!!!:)

Idag har vi varit i klutmark och åkt skidor hela dagen!! Hur härligt som helst!! Melvin har åkt för första gången i en riktig skidbacke och det gick superbra!:)) Vi åkte både barnliften och den stora liften utan problem!!:) Sen var ju vädret helt fantastiskt!!:)


Jag och Melvin!




Melvin blev arg efter ett tag när jag höll i honom och sa: Jag kan själv!!
Så han fick åka slutet av backen själv:)


Här kommer Simon!!!:) Han är superduktig på åka!!:)




Eftersom Melvin ville åka själv så knytte vi en lina på han så kändes det
som han åkte själv:)


Efter skidåkningen blev vi bjudna på go-middag i Bergsbyn:) Farmor
Inger läser en saga för en väldigt trött Melvin:)

Tror jag kommer att ha träningsvärk i benen imorgon efter att ha åkt med
benen i 45 graders vinkel både i liften upp och när jag hade Melvin framför
mig ner:)



Lite bilder från boda borg igår:


På väg in i berget!


Spännande!!


Välförtjänt drickespaus!!:)
Dom var så duktiga grabbarna! Lyckades samla ihop fyra stämplar:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

å så härligt ni ser ut att ha haft det!

boda borg MÅSTE vi göra när vi kommer upp! =)

2012-02-26 @ 20:53:43
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Anonym

tusen tack, jag är superglad! =)

2012-02-27 @ 20:45:41
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0