UNDERBART!!!!!

Vilket väder vi har idag!!:))) Känns som en riktig vårdag!!

Vi tog med oss snowboard, skider, snowskate, pulka och bob och begav oss till en backe här brevid där vi bor!! Melvin började åka slalomskidor men tröttnade efter en stund, Simon och Viktor provade snowboard och snowskate, men tröttnade också ganska fort!! Sen började jag, "Stor"-Simon och Mamma åka snowboard och snowskate och det var så himla kul!!:)) Vi tröttnade aldrig, men var tvungna att ge oss efter en stund, då Melvin blev för gnällig:) Jag förstår han! Inte är det så kul att gå upp och åka ner på en pulka så många gånger med slalompjäxer på sig!!!


Jag med "lill"-Simon´s snowboard!! (Inte snygg stil:) (Mamma skulle fota
med mobilkameran när jag hoppade i det stoora hoppet! Nä okej det lilla
hoppet:) Men hon tog antingen för tidigt eller försent!! Inte så lätt att fota
med en mobilkamera:)


Mamma åker snowskate:)

Nu blir det lunch, sen ut i skidspåret:) Jag bara älskar det här vädret!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0