EGENTID!!:)

Har jag fått idag:) Simon och Melvin har varit på leos och Simon är hos en kompis!! Så jag har varit hemma själv!! Först blev jag lite stressad över allt jag skulle hinna göra när jag var hemma själv, men sen passade jag på att virka lite, la mig i badet!! Började läsa på min bok när jag la mig i badet, men råkade slumra till så jag höll på att doppa boken i vattnet, så jag la bort boken och somnade!! Vaknade av att vattnet blivit lite kallt så jag tog en varm dusch och steg upp!! Så himla underbart härligt!!!:)


Kommentarer
Postat av: therese

ja det hade verkligen varit perfekt vill åka dit men vet inte om pengarna räcker till..... =)



så fin du blev i håret!!!

2012-01-29 @ 19:54:02
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Anonym



Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :) Kika gärna in och var med i tävlingen :) Har du inte barn själv kan det vara en bra present till någon. Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

2012-01-30 @ 09:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0