ÖRONFÖRBASKADEINFLAMMATION!!

Jag tror knappt det är sant!! Vill inte tro att det är sant!! Nu har jag fått den där hemska öroninflammationen igen:((( Har knappt sovit inatt för det har tagit så ont i örat! Ja ni som haft öroninflammation vet vad jag snackar om!! Känns som trumhinnan ska sprängas hela tiden!! Ska till vårdcentralen 10.30!! Då får dom minsann skriva ut det starkaste penicillinet som finns, så jag blir av med den här skiten!! Sen vill jag inte äta penicillin nå länge, typ 3 dagar tycker jag vore nog!! (Inte som sist, 6 tabletter om dagen i 10 dagar)
Ursäkta mitt negativa inlägg, men jag känner mig väldigt negativ NU!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ajdå, hoppas du mår bättre snart!

2012-01-20 @ 10:15:58
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0