FESTIVALEN!!!:)

Nu har jag SEMESTER!!!! Det firades med festival på fredagen!! Vi började med förfest hemma hos oss!!:) Vi åt grillat, drack en massa vin, spelade hattleken, spelade biljard och hade det riktigt trevligt:)
 
Äter grillat!! Mums!:)
 
Dricker vin!! Mums:)
 
Bettan, jag och Simon!! vet inte riktigt vad vi gör:)
 
Spelar hattleken!!:)
 
Nina gör charader... Gunde svan eller kanske Gustav vasa!!??
 
Per gör charader... lilla my, eller kanske är det Hackakaboto!!??
 
Therese gör charader... Lätt Jultomten!!:)
 
Simon gör charader... Ja något kul verkar det vara!!:)
 
Jag och Bettan körde en match biljard mot brorsan och Per!!:)
 
Hejja Bettan!! Vi hade dom hela bollarna, så ni kanske kan gissa vem som vann!!
 
Sen åkte vi in till stadsfesten!! Där drack vi öl i öltälten, lyssnade på takida, som vanligt på festivalen tappade bort några vänner, åkte karusell och åt oxfilérulle!!:)
 
Jag och Bettan i ett öltält!!:)
 
Takida!!
 
Micael vann ett gulligt hjärta till Therese!!
 
Men jag vann en mycket större sköldpadda till mig själv!:))
 
Tack alla inblandade för en galet kul kväll!!:))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0