POOLBAD & BILBINGO!!:)

Idag har vi legat vid poolen hos mina föräldrar typ hela dagen!! Hade tänkt åka till något bad, men innan vi hunnit ut genom dörren såg det ut att mulna på! Så då tänkte vi att det är lika bra att gå till poolen som är nära:) Men det har ju verkligen varit kanonväder!!:) Härligt!!
 
Jag och barnen badar!!:)
 
Simon gör en volt!!:)
 
Nu i afton/kväll har jag varit på bilbingo med Ida och Bettan!! Och JA vi fick tuta!! Det var Ida som hade turen på sin sida idag!!:) Ida säger att hon har bara ett nummer kvar som är 66! Då hinner jag inte mer en tänka, så hör jag hur han ropar Olof 66! Jag får lite panik, då det inte går tuta när bilen är helt avslagen, så jag vrider om nyckeln lite för långt utan att trycka in kopplingen, så bilen som studsar fram en bit innan jag lyckas trycka på tutan!!:) Tur då att jag på något sätt lyckades trycka in kopplingen, så inte bilen hade studsat fram på bilen mitt emot!!:) Haha:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0