RASTLÖS!!:)

Jag är extremt rastlös av mig!! (typ damp) Får panik av att inte göra något!!:) Idag var en sån dag! Kände att jag inte hade något att göra! Ville helst till något badställe, men kändes för kallt ute! Så efter att ha klättrat på väggarna här hemma ett tag, tog jag med barnen ut på en cykeltur! Vi cyklade till ske-hamn och köpte glass på ica, sen gick vi och matade fåglarna i svandammen!:)
 
Gott med glass!!:)
 
Viktor lockar fram fåglarna!:)
 
Viktor, Simon och fåglarna!!:)
 
Melvin försökte fånga en fågel som var på våran sida av staketet!!:) Gick inte så bra då fågeln blev livrädd!:)
 
 
Hemma igen! Melvin som riddare!:)
 
Ida och Elsa kom på besök!! Sötnosen!!:) Mycket trevligt!

 
Igår när jag vaknade, trodde jag banne mig att ryggen gått av! Höll inte på att kunna ställa mig upp! Efter
ett tag insåg jag att det var träningsvärk! Den värsta jag varit med om!!!:) Jag skickade iväg ett sms till Bettan
för att höra om även hon hade träningsvärk och Jepp det var lika illa där!:) Men efter att ha varit hemma halva dan
kände jag att vi behövde komma ut, så vi åkte iväg till Leos!:)
 
Två väldigt svettiga killar!!:)
 
Simon och Viktor hoppar studsmatta! Hade bara mobilkameran med mig, så det gick inte få så bra bilder!:)
 
Melvin skjuter bollar!!:)
 
När vi kom hem var det en supertydlig regnbåge ute!!:) Riktigt läckert!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0