RENOVERING!!

Igår var det renovering av vårat sovrum hela dagen!! Startade tidigt på morgonen med tapetsering! När vi (jag och mamma) tapetserat en bit började Simon lägga in golv och när jag var klar med tapeterna började jag skruva ihop våran nya säng som vi handlat på Ikea! Klara var vi strax efter 12 på natten:)
 
Tyvärr hade jag ingen förebild, men här ser man lite av hur golvet såg ut före och den beiga tapeten! Simon
lägger golv och mamma och pappa hjälper till med tapeterna!:)
 
Simon nästan klar med golvet!:) Tapeterna på plats och några låder till sängen klara!!:)
 
Melvin hjälpte mig att skruva lådor:)
 
Sängen på plats!!:) Lampan i taket ska inte vara där, lånade den från Melvins rum:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Så himla fint det blev!!! Måste komma å se nån dag! Kram

Svar: Tack!!:) Du är såå välkommen!!!:) kram
evelina lundmark

2012-07-15 @ 21:50:08
Postat av: therese thunell

gud så snyggt det blev!!!! det var inte alls den sängen jag trodde haha din var mycket snyggare!!

längtar tills vi kommer upp så jag kan spana in det på riktigt!!!

kraaaam

Svar: Tackar!!:) Ja det får du absolut göra!!:) Vi måste ju försöka hitta en bra lägenhet till er!!:) kram:)
evelina lundmark

2012-07-18 @ 12:02:00
URL: http://www.theresethunell.blogg.se
Postat av: julia

Blev jätte fint:)

Svar: Tack!!:)
evelina lundmark

2012-07-23 @ 16:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0