VÄXLANDE MOLNIGHET!!:)

Ja det är sånt väder hela tiden! Mer eller mindre moln! Först på morgonen ser det oftast ut att vara lite moln och mycket sol! Men innan man stigit upp och ätit frukost och fått sig ut, så är det mycket moln och lite sol! Sen väntar man lite till och då kommer solen fram igen och då får man skynda sig ut och njuta av solen! Idag cyklade vi över till mappa och la oss vid poolen! Barnen och mamma badade, men innan jag fått mig i så var molnen tillbaka!
 
Inga badkrukor här inte!!:)
 
Mamma och Melvin!!:)
 
Titta jag kan simma!!:)
 
När det blev för mycket moln, så cyklade vi hem igen! Jag la mig och läste en stund! Har helt fastnat i Mari Jungstedt böcker!!:) Riktigt bra!!:) Sen svidade jag om till träningskläder och begav oss (jag och Bettan) upp till stan för att hämta ut cyklarna! Sen gick vi till friskvårdskompaniet och körde ett bodypump pass och efter det cyklade vi hem! Då var det fint väder igen:) Riktigt härligt!!!:)
 
I natt ska Simon sova över hos en kompis för första gången!! SPÄNNANDE både för han och mig:)

Kommentarer
Postat av: Marie

Riktigt varmt i poolen eller hur Melvin??:)

2012-07-25 @ 00:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0