IGÅR!!!

Var det full rulle:) Barnkalas, joypeak och taifest!!:)


Barnen fikar:)


Melvin fiskar, fiskedamm..


...han fick napp:)


Simon och Melvin står i kön till en hinderbana!

image description
Klara, färdiga, gå!!

image description

 

image description
Jag redo för taifest!!
Jag köpte en cykelhjälm igår för jag tänkte att det nog är säkrast att ha en
hjälm när man ska cykla efter man druckit "lite":) Men det känns inte bekvämt
med hjälm när man inte haft någon sen man var liten!! Jag hoppas man vänjer sig:)
Jag skippade hjälmen på vägen dit, skyllde på att jag inte ville förstöra frisyren!:)
Lite dumt, jag vet!!

image description
Taimat!! MUMS!!:)


Simon och mamma uppe och dansar!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0