SKUMT!!

Igår när vi satt och åt middag, så ser jag hur två män 30-40år? med cykel, står och stirrar mot vårat hus, efter ett tag står en av dom på våran gård, utanför köksfönstret! Jag säger: Vad är det där för skummisar? Det var bara jag, Melvin, Simon och Simons kompis Viktor hemma! (stor-simon jobbade) Ett av barnen frågade: Tror du det är tjuvar?? Jag försökte hålla lugnet: Neeej!! Efter ett tag började han utanför fönstret vinka, så jag gick ut! Då frågade dom om jag hade något jobb åt dom?!? t ex klippa våran gräsmatta!! Jag sa vänligt men bestämt att Nej jag har inget jobb åt er!!:) Tycker det var lite skumt!! Dom hade visst stått och stirrat utanför mina föräldrars hus också!!:/

Kommentarer
Postat av: therese

men vad var det för konstiga? de var säkert inbrottstjyvar skulle väl kolla läget innan….

skumt ju

2012-06-15 @ 15:39:48
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0