SOMMARLÄNGTAN!!!

Ja, oj vad jag längtar tills den riktiga sommaren kommer!!! Har kännt mig lite låg på senaste tiden, därav mina uteblivna blogginlägg!! Känns som det är lika bra att inte skriva när man känner sig neg!!!

Idag har varit en riktigt härlig dag!! Började att åka och handla en massa fina blommor, sen blev jag, mamma och Melvin bjudna på lunch av min mormor på Sibylla:) Efter det åkte jag och Melvin till stan och shoppade avslutningskläder till han och Simon:)


2st t-shirt och en skjorta till Simon och ett par shorts till Melvin!!:)

Efter att vi kom hem har jag varit ute nästan hela dagen! Planterat blommorna
i krukor och rensat lite ogräs!! Riktigt härligt att vara ute!!

















Blir finare sen, när blommorna har vuxit till sig lite:)

Fick en present idag av stor-Simon:)



Hur går det då med träningen!!? Ja, det går väl rätt okej!!:) Förra veckan
blev det två box-pass och ett löp-pass!! I veckan har jag kört ett box-pass,
varit på bodypump en gång och ett styrke-pass, sen blir det en löpartur
imorgon!! Men jag känner att jag måste lägga in fler pass och bli bättre med
maten om jag ska hinna komma i toppform tills jag blir 30:) Inte länge kvar nu:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0