THE HUNGER GAMES!!

Har läst dom två första böckerna! Hungerspelen och fatta eld!! Är nu inne på den tredje och sista som heter Revolt!! Grymt bra böcker, måste nog vara bland dom bästa jag läst!!:)

Hade med mig dom två första böckerna till Turkiet, trodde inte jag skulle hinna läsa så mycket så jag tog inte med sista boken dit! Men jag hade lätt hunnit läsa även den! Både jag och Simon läste böckerna där, så vi fick turas om och läsa och leka med barnen!!:)

Ikväll ska vi åka och se hungerspelen på bio!! Hoppas filmen är lika bra som boken!!:)



Idag på dagen har vi varit på leos och barnen har fått busa av sig!!:) Jag busade inte så mycket, känner mig sååå trött! Förstår inte varför!!?? Kanske har jag blivit van att få lata mig på dagarna i två veckor, sen kommer man hem till en riktigt tuff jobbarvecka, massa tvätt, städning, matlagning och träning!! Tar väl ett tag att vänja om sig:/


Melvin!!:)




Glasspaus! Viktor, Simon, Simon, Oliver, Tony, Juana, Nathalie och Melvin!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0