40-ÅRS FEST!!

Igår firade vi min morbror Nicklas som fyller 40år snart!!:) Vi började med att kidnappa han och åkte till boda borg!!




Där delade vi upp oss i tre lag!! Lundmarks, Hanssons och 40-årskrisen:)

Mitt lag: Lundmarks= jag, "lill"-Simon, mamma och pappa! Vi fick 6 stämplar:)

Sen åkte vi hem och gjorde oss klara för kvällen!! Nicklas fick åka hem till
Marie och Leif och ta ett bubbelbad! Medans några gjorde iordning för fest
hemma hos Nicklas och Annelie!


Nicke anländer till festen!!


Vi fick jättegott tilltugg och välkomstdrink!!


Mingel!!


Förrätt!!




Varmrätt!! Fläskfile med ädelost, ris och sallad!!
Sen till efterrätt var det tårta och kaffe!! Allt var superdupergott!!! MUMS!!


Vi körde tre tävlingar!! Killarna mot Tjejerna! Först körde vi en musik
tävling! Man fick lyssna på 10 st intron och skulle skriva ner artist och
låt-titel! Killarna vann! Sen var det en annan musiktävling där man
fick lyssna på intron och när man visste vad det var för låt skulle man
ställa sig upp och sjunga den! Killarna vann även den! Själv var jag inte
med i dom tävlingarna för jag skötte datorn:)


Sen var det dax för hattleken!!



Den vann tjejerna!!:) Men det slutade alltså 2-1 till killarna!!:/
Mycket trevlig dag och kväll!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0